July 03, 2004

My Tobey



Oh yes SpiderMan, take me with you...

Me gusto mucho esta "segunda parte", tal vez porque me agrada ver peliculas donde podemos ver el lado mas humano de los super heroes o tal vez porque TobyMcGuire es un cuerazo.
I liked this movie so much I actually wanted to clap when it was over, I controled my urge because my so called friends would stop going to the movies with me to avoid the shame.

Hay algo que no me gusto de la movie, pero no lo quiero mencionar aqui... no vaya a ser que alguno de los miles de lectores (right.. me and my invisible friends) que tiene este H. Blog no la haya visto.. I don't want to spoil it for anyone. Solo dire que el Harry me cayo muy gordo.. but he's hot too so I'll get over it.

En fin, SpiderMan get's two thumbs up.
Enjoy... specially Spiderman's cute ass.

No comments: